Bestellen & Betalen

Bij NinjaHome.nl bestel je eenvoudig en snel je favoriete producten.

  1. Productkeuze: Vind je gewenste product en klik op de roze "In winkelwagen" knop om het aan je winkelwagen toe te voegen.
  2. Winkelwagen: Controleer de inhoud van je winkelwagen en ga verder naar 'Ga naar afrekenen'.
  3. Gegevensinvoer: Vul je email en bezorgadres in.
  4. Betaalmethodes: Kies uit diverse opties zoals iDeal, Visa, Mastercard en meer. Inclusief opties als Klarna voor later betalen.
  5. Bevestiging: Na de betaling ontvang je een bevestigingsmail met de details van je bestelling.
  6. Bezorging: Je bestelling wordt snel verwerkt en je ontvangt een track and trace-code voor de bezorging.

Als op de webshop bij het product staat aangegeven "Op voorraad", dan is het product direct beschikbaar. Mocht dit er niet staan, dan zie je de melding "Binnenkort weer op voorraad". In sommige gevallen bieden we ook de mogelijkheid om producten te bestellen als pre-order. Zo ben je verzekerd van je product zodra het weer beschikbaar is.

Vanwege ons geautomatiseerde systeem bij NinjaHome.nl is het helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Zodra je een bestelling plaatst, wordt deze direct verwerkt om een snelle levering te garanderen. We adviseren je echter om altijd zorgvuldig je bestel- en bezorggegevens te controleren voordat je de bestelling afrondt.

Vanwege ons geautomatiseerde systeem bij NinjaHome.nl is het helaas niet mogelijk om je bezorgadres te wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Zodra je een bestelling plaatst, wordt deze direct verwerkt om een snelle levering te garanderen. We adviseren je echter om altijd zorgvuldig je bestel- en bezorggegevens te controleren voordat je de bestelling afrondt.

Vanwege ons geautomatiseerde systeem bij NinjaHome.nl is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen na het plaatsen ervan. Zodra je een bestelling plaatst, wordt deze direct verwerkt om een snelle levering te garanderen. We adviseren je echter om altijd zorgvuldig je bestelgegevens te controleren voordat je de bestelling afrondt.

Bij NinjaHome.nl winkel je altijd in een veilige en beveiligde omgeving. We maken gebruik van een speciale verbinding die jouw gegevens versleuteld verzendt naar je creditcardmaatschappij of bank, die vervolgens de betaling goedkeurt of afwijst.

De betalingsopties die wij op NinjaHome.nl aanbieden zijn:

  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Maestro
  • Shop Pay
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Klarna: Shop nu, betaal later

Kies de methode die het beste bij jou past en rond je aankoop veilig af.

Bij NinjaHome.nl is de verzending gratis voor bestellingen boven de €50. Voor bestellingen onder de €50 rekenen we een verzendtarief van €3,95.

NinjaHome.nl levert momenteel in de gehele Benelux, bestaande uit Nederland, België en Luxemburg.

Bezorgen

De bezorging bij NinjaHome.nl verloopt in enkele gestroomlijnde stappen om ervoor te zorgen dat je jouw producten zo snel en efficiënt mogelijk ontvangt:

  1. Verwerking van de bestelling: Zodra we je bestelling hebben ontvangen, wordt deze onmiddellijk in ons systeem verwerkt.
  2. Picken in het magazijn: Nadat de bestelling is verwerkt, gaat ons magazijnteam aan de slag. Ze lokaliseren en verzamelen de door jou bestelde artikelen uit ons magazijn.
  3. Overhandiging aan bezorgdiensten: Elke werkdag bundelen we de klaargemaakte bestellingen en overhandigen we ze aan onze vertrouwde bezorgpartners.
  4. Snelle levering: Voor bestellingen die voor 15:00 uur zijn geplaatst, streven we ernaar om deze de volgende werkdag te leveren.
  5. Volg je bestelling: Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een track and trace-code. Hiermee kun je de voortgang van je pakket in real-time volgen tot aan je voordeur.

Dankzij deze gestructureerde aanpak zorgen we bij NinjaHome.nl voor een vlotte en betrouwbare bezorging van je aankopen.

Als je je pakket niet hebt ontvangen, raden we je allereerst aan om de volgende stappen te volgen:

  1. Track and Trace controleren: Bekijk de track and trace-code die je per e-mail hebt ontvangen om de huidige status van je pakket te zien. Het kan zijn dat de bezorging is vertraagd of dat het pakket bij een afhaalpunt of bij een van je buren is afgegeven.
  2. Buren raadplegen: Soms wordt een pakket bij de buren afgeleverd als je niet thuis bent. Vraag bij je directe buren of zij toevallig een pakket voor je hebben aangenomen.
  3. Wachttijd: Het kan voorkomen dat een pakket door drukte of andere omstandigheden een dag later wordt geleverd. We vragen daarom om tot een dag na de verwachte leverdatum te wachten voordat je verdere actie onderneemt.

Als je na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds geen duidelijkheid hebt over de locatie of status van je pakket, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice (ninja@elmarc.nl). We zullen ons uiterste best doen om je zo snel mogelijk te helpen en de situatie op te lossen.

De normale levertijd voor alle producten bij NinjaHome.nl is: voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. We zetten ons volledig in om te zorgen dat je artikel op tijd wordt bezorgd. Desondanks kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de bezorging door bepaalde omstandigheden vertraagd raakt. Voor de meest actuele status en de exacte leverdatum van je bestelling adviseren we je om de track and trace-code, die je per e-mail ontvangt, nauwlettend te volgen.

Nee, onze service omvat geen installatie-ondersteuning. Wij installeren jouw product daarom niet.

Om de actuele status van je bestelling te controleren, adviseren we je gebruik te maken van de track and trace-code die je per e-mail hebt ontvangen nadat je bestelling is verzonden. Door deze code in te voeren op de website van de bezorgdienst, kun je precies zien waar je pakket zich bevindt en wanneer je deze kunt verwachten. Als je problemen ondervindt met het volgen van je bestelling of als je de track and trace-code niet hebt ontvangen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (ninja@elmarc.nl).

Ja, bij NinjaHome.nl kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een alternatief afleveradres te laten sturen, bijvoorbeeld als je een cadeau voor iemand anders koopt of je product op je werkadres wilt ontvangen.

Ja, je kunt producten bestellen vanuit het buitenland bij NinjaHome.nl. Echter, het is belangrijk om op te merken dat hoewel de bestelling vanuit een ander land kan worden geplaatst, de levering altijd binnen de Benelux (België, Nederland en Luxemburg) moet zijn. Zorg er daarom voor dat je een afleveradres in een van deze landen opgeeft bij het afronden van je bestelling.

Nee, bij NinjaHome.nl is het niet mogelijk om een specifiek tijdstip of dag voor bezorging te kiezen. We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren en werken samen met betrouwbare bezorgpartners om ervoor te zorgen dat je pakket op tijd en in goede staat wordt afgeleverd.

Bij NinjaHome.nl werken we samen met betrouwbare bezorgdiensten om jouw pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Voor pakketten die vanuit ons eigen magazijn worden verstuurd, maken we exclusief gebruik van DHL. Echter, voor zendingen vanuit ons externe magazijn, vertrouwen we op de vervoerder die op dat moment het snelst kan leveren. In Nederland werken we voornamelijk samen met DPD, DHL en PostNL.

Hoewel je als klant niet zelf kunt kiezen welke vervoerder je pakket bezorgt, kun je erop vertrouwen dat we altijd de beste optie voor jou selecteren.

Ja, je kunt je bestelling bij NinjaHome.nl zeker volgen! Zodra wij je bestelling hebben klaargemaakt voor verzending, ontvang je een e-mail met een track and trace-code. Met deze code kun je eenvoudig de voortgang en de geschatte leverdatum van je pakket volgen. De track and trace biedt je real-time informatie over waar je pakket zich bevindt in het bezorgproces.

Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorging, zal de bezorger in de meeste gevallen proberen het pakket af te geven bij een van je buren. Als dat niet lukt, zal de bezorger een notitie achterlaten met informatie over de gemiste levering. Hierop staat vaak vermeld waar en wanneer je het pakket alsnog kunt ophalen, bijvoorbeeld bij een lokaal afhaalpunt.

Bovendien kan het zijn dat de bezorger een tweede afleverpoging doet op een later tijdstip of datum. De details hiervan, zoals het aantal pogingen en de procedure, kunnen variëren afhankelijk van de bezorgdienst die we gebruiken.

Het is ook raadzaam om je track and trace informatie in de gaten te houden, omdat deze vaak wordt bijgewerkt met de nieuwste informatie over de levering van je pakket.

Als je verwacht niet thuis te zijn op het aangegeven bezorgtijdstip, raden we je aan, indien mogelijk, vooraf alternatieve bezorgopties of data te regelen om gemiste leveringen te voorkomen.

Nee, op dit moment biedt NinjaHome.nl geen mogelijkheid om bestellingen naar afhaalpunten te versturen. Je bestelling wordt direct naar het opgegeven bezorgadres gestuurd.

Bij NinjaHome.nl leveren we grote of zware producten vaak met reguliere bezorgdiensten, zonder specifieke gespecialiseerde diensten. Als een bestelling uit meerdere pakketten bestaat, wordt voor elk pakket een apart track and trace nummer aangemaakt. Bij kleinere onderdelen kan het soms voorkomen dat we deze in een envelop versturen die door de brievenbus past. We streven ernaar om jouw producten zo efficiënt en zorgvuldig mogelijk te bezorgen.

Bij NinjaHome.nl zetten we ons in om ervoor te zorgen dat al onze producten in perfecte staat bij onze klanten aankomen. Mocht je echter een product ontvangen dat tijdens de bezorging is beschadigd, dan willen we dit zo snel mogelijk voor je oplossen.

Om direct actie te ondernemen, vragen we je om ons formulier in te vullen op onze garantie- en servicepagina: https://ninjahome.nl/pages/garantie-service. Door dit formulier in te vullen, kunnen we je situatie snel beoordelen en stappen ondernemen om het probleem op te lossen.

We begrijpen het ongemak van het ontvangen van een beschadigd product en streven ernaar om dit zo snel en efficiënt mogelijk voor je te verhelpen.

Shop je voor de zaak, of wil je voor de eigen administratie graag een BTW-factuur ontvangen. Stuur dan een mail naar ninja@elmarc.nl en wij sturen de digitale factuur naar je op. Zo doen wij ons aandeel om minder papier te gebruiken en word jij niet overvallen met extra papierwerk, wel zo handig!

Klantenservice